Välkommen!

Hej.
 
Vet inge varför jag börjar blogga för ens. Men, gillar att skriva av mig. Kommer inte blogga varje dag, utan när jag känner för det.
 
 
Det kommer bli mycket Färjestad. Klubben som betyder mest för mig. Blir mycket resor för Färjestad över hela Sverige. 
Mina tankar om allt, min vardag kanske, och allt vad jag har i tankarna.
 
En presentation vore bra: Amanda Harrysson, 19 år. Jag har precis flyttat hemifrån, från lilla staden Askersund till Karlstad. Varför? Är här jämnt, för Färjestad, vänner och jag trivs. Färjestad då... En hockeyklubb som jag brinner för. Liverpool fc och Degerfors IF är ett stort intresse för mig också. 
 
Jag har en bror som heter Victor, han är mitt allt. Mina föräldrar, dom äger också.
Jag har en hund som heter Tuva som jag älskar mest på denna jord. 
Jag är en social och trevlig tjej som skrattar verkligen jämnt. Älskar att skratta!
Nog om mig. 
 
Amanda
 

Kommentera här: